I denna roll kommer du att vara en central del i vårt arbete med inköp och orderhantering, där du också stödjer underhåll av artiklar i vårt ERP-system. Du blir en nyckelspelare i vårt dagliga arbete, där vi tillsammans strävar efter att ständigt förbättra våra processer och flöden. Hos oss kommer du bland annat att:
- Ansvara för operativt inköp och säkerställa materialförsörjning till vår produktion
- Samverka med leverantörer och hantera prognoser
- Följa upp och utvärdera våra leverantörer för att skapa långsiktiga relationer
- Administrera inkommande kundorder och säkerställa leveranser
- Underhålla och uppdatera vårt affärssystem med köp-/säljartiklar och annan artikelinformation
Hos Dasa Control Systems värdesätter vi samarbete och en öppen dialog, där du får möjlighet att bidra till vår gemensamma framgång i en varm och inkluderande företagskultur. Du är placerad på vårt kontor i Växjö och vi uppskattar att ha dig fysiskt på plats större delen av din arbetstid. Dasa Control Systems har för denna tjänst valt att samarbeta med Inpeople och tillträde sker enligt överenskommelse.
Nyfiken? Klicka vidare till InPeople’s sida för komplett annonstext samt ansökningsformulär!
Lediga tjänster (inpeople.se)